Giz Hareketlerde azalma var mı ? Bugün hareket azlığı yüzünden doktora gittim nstye bağladılar gayet güzel çıktı renklii dooplereee girdim kan akısındaaa bi sıkıntı var mı diyeee onda da sıkıntı çıkmadı herşey normal yeri daraldıgııı ıcın mı azaldı acaba 🤷🏻♀️Var mı benim gibi olannnn ?
Byzctn Giz bende 33+5 haftalığım Cumartesi kontrolüm var bizim de hareketlerimiz azaldı bi iki gündür
Meralim09 Giz bence dar geliyor artik alan bebislere bzde 34 haftaligiz ara ara hareket ediyor normal diyor doktor herseyini allaha sukur canim
Nebahathumeyra Belli haftalarda hareketler yoğun belli haftalardan sonra azalıyor deniliyor. Mesela 25-30 arası en hareketli olduğundan en dedi benim doktor. Ondan sonra yeri daraldığını için galiba azalıyormuş 😊