GozdeKB ya 2 günde bir kan verdim artmasaydı beta giderdim hemen . Ama içimde gitmeme hissi var bilerek ,gidip inşallah kalp atışı duymayı çok istiyorum diğer 4 gebelikte de sürekli ultrason a girdim her hafta her hafta hep 3 ü sorunluydu ne zmn erkenden gitsem stres oldum . Şuan korkmadan sabırla beklemek istiyorum 🤣 bakalım inşallah hayırlısını yapıyorumdur . Kanama vs olmaz inş gittiğimde de kötü bişy duymam 🥹 . Sen böyle dedikçe hemen gidesim var ama dur sabrediyim bu sefer 🫠😅