Evet kimyon çayı çok işe yarıyor. Bende ilk doğumda hep kimyon çayı ve rezene içiyordum. Hem bebeğe hem bana çok iyi geliyordu. Katı tüketmemeye özen göster bu ara kuzu. Çorba olarak mercimek domates içme onlarda gaz yapıyor. Kefir iç mesela oda bağırsakları düzenlediği için rahatlatacaktır seni.