5 aylık hamileyim. Bu 3.gebeliğim. Ara ara kâbuslar görüyorum. Hamilelik psikolojisimidir bilmiyorum iyi hissetmiyorum. Uyanıyorum hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Benim gibi gebelikte kâbus görenleriniz varmı. Allah yardımcımız olsun sağlıcakla doğursak hayırlısıyla..