cicekligunler2332 selma128 şiddetli miydi senin de böyle uzanınca falan yanıyor muydu böyle kaşık tarafları falan teşekkür ederim bu arada içimi rahatlattınız
selma128 cicekligunler2332 evet cok siddetli donerkenki batmalar hepsi can acîticı korkmayın bebiş yer ediniyor
buketdeniz19 cicekligunler2332 Amin canım Allah razı olsun Gözükür Allah tekrar nasip ettiyse vardır bir bildiği ne zaman doktora gideceksin
arzucagil cicekligunler2332 benim de aynı şekilde oluyor doktoruma sorduğumda dinlendiğinde geçiyor mu diye sordu uyutmayacak kadar fazlaysa ve dinlendiğinde geçmiyorsa gel dedi. Benimde inanılmaz mide bulantısı ve yanması oluyor bu gün onun için doktora gideceğim
cicekligunler2332 arzucagil ya uyutmayacak derecede değil ama dinlenince bazen geçiyor bazen geçmiyor bazen ağrı hissetmiyorum ama hissettigimi de çok kötü hissediyorum işte bu yüzden dedim acaba normal midir sence içinde kıvranıyorum resmen uzanırken