sevaldqn1 doğum sonrasında biri gelip bana baktı alttan muayene ile gerek yok dedim ebeler kontrol etti beni dedm ısrarla bakacam dedi baktı artık nasıl yaptıysa bende parça kalmamasına rağmen iki saat sonra ciddi bir parça düşürme ve çeşmeden Akar gibi kanamam oldu her gelip baktıklarında parça yok dediler ama sonrasında iki avuç dolusu kadar parça düşürdüm defalarca ve ölüyorum dedim onlar da hicbisey anlamado çünkü hasar vermişti bana muayenesi gece yarısına kadar serumlarla iğnelerle düzeldi 😔