Günaydın kızlar. Bugun 12+0 olduk. Dün gece birden bi karın ağrım oldu aynı anda sol kasığımda bi baskı böyle bi batma hissi oluştu. 3-4 dakika sürdü geçti. Şimdi uyandım eşimi işe gönderdim geri yatağa yattığımda tekrar adet sancısı gibi karnıma sancı girdi 2-3 dakika sürüp geçti. Bu haftalarda normal mi bu durum? Randevuma daha 10-12 gün var. En son 12 ocakta idrar ve crp testi yaptırdım temiz çıktı. Acaba doktora gitmeme gerek var mı