Merhaba hanımlar yaklaşık 23 haftayı dolduracağım 2 gün aktif kırmızı kanamam oldu yatış verildi 3. Gün çıktım ilaçlar vs ama hala 14 gündür kahverengi kanamam var. Özel ve devlete takipliyim devletteki cihazlar çok kötü özelde bir sebep söyledi hatırlamıyorum bile o anki tedirginlikle plsenta zarı oynamış mı dedi bi şey ama plesenta ayrışması veya previa değil zamanla düzelir dedi. Bu süreçte hiç olmazdı sancılarım da oldu hala aniden olabiliyor. Çalıştığım için heyete başvuracağım çünkü hareketlerime çok dikkat ediyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Bide son olarak geceleri uyuyamıyorum gündüz zaten uyumuyorum zombi gibi geziyorum hiç benlik bi durum değil hormonlardan dolayı muhtemelen ve sabaha kadar dön dur sinir oluyorum. 11 de yatsak 1 2 ye kadar uyuyorum sonra tık bitiyor uyku. Uyku problemine tavsiyeniz var mı?