Lexias ben acil sezaryenle oldum ilk başta sütüm gelmedi bebek hemşiresi geldi 25-30 ml olacak şekilde günde 3 kere mama verelim dedi daha sonra sütüm gelmeye başladı yavaş yavaş bi yandan da emzirmeye başladım ama bir süre daha mama verdim sonra memeye alıştı sütüm de iyiden gelince kestim mamayı şuan vermiyorum. Marka olarak da hastanede SMA kullanıyorlarmış bebek hemşiresine sormuştum.