yagmurkaya Dün harketleri azdı diye kontorule geldim çok şükür düzene girdi dünden bugüne açılmam 1 den 2 bucuga çıkmış doktor bugün doguturalim dedi aşırı heyecan stres oldum ilk değil ne yaşagacagimi biliyorum ama bu sefer baya bir korku sardı beni
nursenasu27 yagmurkaya kaç olursa olsun hep bi bilinmezlik olunca öyle oluyor insan benimki ilk bende düşüncelere daldım bile 17 gün kaldı
yagmurkaya ayebsu 37+4 bizim plasentemiz yaşlanmisti zaten 38 de kendi isteğiyle gelsede gelmesede doğumu baslatacaktik düzensiz sancı birde dün kalp atımı böyle düzensiz olunca riske atmayalım dedi