Neredeyse 25. Haftama kadar böyle kustum :( sadece sabahları acı zehir gibi sarı bir su safra gibi doktora gittiğimde sormuştum sabahları böyle oluyor diye sıkıntı yok olabilir demişti sonra zamanla azaldı ve geçti kanlarımda da bir sıkıntı çıkmamıştı kendi doktorunuza gittiğinizde danışın mutlaka yine de