baby0707 ben çok memnunum gerçekten hiç öyle bi tavrı olmadı gittiğimizde sohbet ediyoruz konuşuyoruz beni gerçekten rahatlatıyor ve bir problem olsa hangi saatte arasam mutlaka açar sorularıma sakince cevap verir asla terslemez ben vitali de Nalan Cihangir’e gittim hayatımda gittiğim en berbat doktor olabilir kendisi asla ilgilenmedi bakmadı ultrasonu bile karnıma tuttu çekti bebekle ilgili bişey söylemedi ve bişeyin yok diye eve yolladı ben o sırada kendi doktorumu bekledim ve 33. Haftada doğumum başlamıştı onu durdurdu mesela ve ben panik atak hastası biriyim ne zaman gitsem beni sakinleştirmenin bi yolunu buluyor