ekcn ben doğduğumdan beri yorgun biriyim. Hamileyken daha da yoruluyorum hatta bu enerjik olarak insanlar acaba yalan mı söylüyor diye düşünüyordum. O kadar yorgunum ki sadece koltukta veya yatakta uzanmak istiyorum. Telefonu elime alıp yazmak bile zor geliyor sadece ekran kaydırmak basit o kadar 😁 cok normal yani. Değerlerim de gayet normal aslında, vitaminlerimide kullanıyorum ama bana mısın demiyo yorgunluk :D cok normal yani