Ersozburcin canım benim bezi biraz bebek seçiyor şu an 1aylık kızım var sleepyle başladım tam bitmek üzereyken paket hafif pişik yaptı şimdi e bebeğin ürünü olan baby&me kullanıyorum kremli ve pişik önceleyici üstelik para iadeli e bebek markasına sahip çıkıyor yani. Neyse diyeceğim o ki bebeğine bağlı çok büyük paketle başlama derim küçük bir paket al memnun kalırsan devam edersin 😇