ebraryl Lohusa takımı alacağım suwenden baktım viskon kumaşları hep annem rahat edemezsin dedi viskon kumaş ile ama internette viskon kumaş sağlıklı olan diyor bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi hangi kumaş tercih edilmeli?
Zeyzeyy- ebraryl ben penye kumaştı giydiğim rahattı da alt üst pijama takımı önü düğmeli almıştım lohusa teri diye bir gerçek var ben çok terliyordum ilk 1 2 hafta ona göre düşünüp alabilirsin bence
suragungor ebraryl lohusa takimlari begenmedigim icin ben pentiden dugmeli penye kumas pijama takimlari aldim cok rahat guzeller doguma kadar iki uc tane daha alicam cok terleniyor diyorlar
zuzubayram ebraryl canım viskon iyi bir yersen alırsan kaliteli yani en güzeli dir bence penyeden daha rahat dır . Kendim kumaştan çok iyi anladığım için söylüyorum. Ama viskonunda iyisi var kötüsü penyenin gibi .
nursenasu27 ebraryl evdeki pijama takımlarında koyacağım galiba çünkü lohusa pijama takımları çok fazla lohusa gibi duruyor adı üstünde öyle tabide bende öyle olsun istemiyorum bi kendime göre bedenime göre bulamadım
tugba0305 miniginannesi__ bence lohusa diye arama birçok marka yada firma sırf isim için fiyat ekliyor yani 3500 falan fiyatlar var ve bence gereksiz.Normal rahat edeceğiniz bir pijama yada gecelik takımı alın bence ve trandyolda yada bulunduğunuz yerde normal mağazalarda illaki bulursunuz malın kalitesi önemli bence adı değil
Ceku256 miniginannesi__ lohusa hamile diye bir site var yine piyasaya göre bence bir tık daha iyi fiyatları
miniginannesi__ tugba0305 çok teşekkür ederim evet ya dimi bende öyle düşündüm biraz ekonomik takılacağım kendime çünkü gereksiz pahalı
_Umayinannesi miniginannesi__ zaten yaz doğumu olacak galiba sizinde nasıl rahat edecekseniz öyle alın . Bende lohusa takımı vs olsun diye almadım kısa kollu ve uzun kollu ince pijama takımı aldım normal. Kendımızı toparlayınca evde rahat giyilir sıcakta
miniginannesi__ _Umayinannesi evet benimde yaz doğumu olacak sizinle çok yakındık , tamamdır bende öyle yapayım
tugba0305 miniginannesi__ benim Mayıs olacak doğumum ve bulunduğum bölge zaten sıcak neyle rahat edersem onu alacam ben karşıyım öyle isimlerle birşeyleri kalıplara sokup dünyanın parasını vermeye ona vereceğimi bebeğime harcarım
miniginannesi__ Ceku256 teşekkür ederim ordan bakıyorum şuan beğendim , başka siteler var mı bakabileceğim
3bebekliannee ebraryl benim 3.doğumum olacak diğerlerinde de sadece fotoğraf için uygun fiyatlı lohusa geceliği ve sabahlığı almıştım bunda da öyle yapıcam gerisi full önden düğmeli penye pijama takımı mevsime göre kısa veya uzun kollu alınır