endoplazmikredigollum 7+3 tüp bebek tedavisiyle oldu. Az önce wcye gidince kan geldi çok korkuyorum. Fitil ve iğne kullanıyorum zaten ama acile gitmeli miyim hemen
endoplazmikredigollum busrabaskal çok şükür bir sorun yokmuş. Progestan fitil kullandığım için bu şekilde kanamalar görülebiliyormuş. İnşallah sizde sıkıntısızsa atlatırsınız