yasemincel65 iremiko_ ben orda yapmıycam ama aşırı kalabalık bir hastane ay bazen randevumuz oluyordu nefes alamıyordum kalabalıktan tabi doğum ünitesi nasıl bilmiyorum inşallah sakin donanımlıdır 🥹🥹
zisan55 iremiko_ bende düşünüyorum ama hiç yapan yorumu göremedım ya burası nasıl bi şehir saglık konusunda hiç bi ilçesine güvenemiyorum
iremiko_ girlll ya umarım bende memnun kalırım yenidoğan olduğu için en donanımlı orası diye tercih sebebim birde tüp bebek bir sorunumuz yok allaha şükür ama doğum çok komplike bi iş herşeyi düşünmek zorunda hissediyorum 🤦🏼♀️
iremiko_ yasemincel65 umarım evet kalabalık ama ben ivf de tedavi oldum hastanenin diğer yerlerine göre daha sakin ve temiz bi bölüm doğum polikliniğinde de bir gün kaldım gözüme bi problem çarpmadı özel oda tutmayı düşünüyorum olursa inşallah
girlll yasemincel65 ben doğumhaneyi vs gezdim biraz eski tabii ki haliyle ama her hangi bir risk vs durumunda tüm ekip ekipman yeterli bence 🌸
girlll iremiko_ gönlünüzü ferah tutun memnun olan fazlasıyla var, ben vajinal doğum istediğim için sezaryen kısmına hiç odaklanamıyorum 😂
yasemincel65 girlll ben hiç çıkamadım o kata sadece perinatolojiye gelmiştim aşağı katta, baya baya kalabalık, park yeri bile çok zor buluyoruz. Eşim gerim gerim geriliyor 😂😂😂
iremiko_ girlll yani benim için önde olmasının temel nedeni bebek için yeni doğan ünitesinin yeterli olması yoğun bakım vs bi sorun olcak diye değil ama her doğum riskli bunları düşününce benim için öne geçiyor aslında ilçeden gelicem ve herşeye rağmen gelmeye değer buluyorum umarım hüsran olmaz
girlll zisan55 ben de buralı değilim henüz çözebilmişte değilim ama hastane açısından gerçekten yetersiz ve bakımsız maalesef…
iremiko_ zisan55 kötü değil aslında ilçelerle kıyaslarsan tabi ki eğitim araştırma adı üstünde hepsinden daha önde ben en büyük ilçesinde yaşıyorum ama ilk tercihim acil bir durum olmadığı sürece muğla ea
girlll yasemincel65 valla başka hastane olmayınca mecburen geliyoruz işte ben de çok zor buluyorum park yeri keşke şehir hastanesi falan olsa 😂