2Mom_ ben gebelik başlangıcında sadece folik ve demir ilacı kullandım omega 3’ü hamile kalmadan önce de dışarıdan takviye olarak alıyordum doktorum o yüzden ekstra vermemişti ama mide bulantısından tiksinip bırakmıştım 😒 şu anda 18’deyim daha yeni d vitamini ve magnezyum verdi doktor