aysnnn Kizlar 30+3 deyim ilk gebelik bazen vajina bölgemde şişlik oluyor bebek kafasını aşağı doğru getiriyor galiba ama geceleri dönerken falan resmen vajina bölgem agriyo bu normal mi sizce ? Bir de kasintim oluyor vajinada sizde de oluyor muydu ?
Nurozi aysnnn normal canım 38+ 2 perşembe doğum var bende aynıyım bebek baskıladıkça döndükçe ağrı oluyor ama yine de doktor kontrolünde sor daha iyi olur
Admsarzu Aynıyız 30+3 fena bir şekilde vajina ağrısı var hele o yatakta dönerken mahvoluyorum. Sol tarafı şişmiş 3 gündür. Benim bebek 23+4 den beri baş aşağı aşırı baskı yapıyor bide 🥲