Yatış verdiler. Dün gece gelmiştim . Burda beta 425 çıktı önceki beta başka bir hastanede öğlen ölçülmüştü 480 di. Anlamlı bir düşme olması gerek o yüzden yarın yeniden tahlil yapılacak. Şimdilik bekliyorum. Ağrım kanamam da yok. Tek dileğim dış gebelik olmaması düşük olması