Son bir günümüz kaldı, perşembe hayırlısıyla kavuşacağız oğlumla 🥹 çok heyecanlıyım ,ne yaşayacağımı az çok bildiğim halde kızımı bırakıp doğuma gideceğim için korkuyorum 😔 cümlemiz hayırlısıyla kavuşalım inşallah evlatlarımıza. Bizimle aynı gün kavuşacak olan var mı 🤩