rumeysakulg benle eşimde kan uyuşmazlıgı var daha evlendimde doktor söyledi hamile kalmadan once doktora kan uyuşmazlığı oldunu söyle 3 cocuğma hamileyim her 20 fatalık gebliklerinde vuruyolarum eyee doktor vurulmasa söylnmezse cocukda sıkntı cıkabilr dedi korkudan tek işim onu söylmek oluyor sizde de varsa normal