sulnat 6 haftalık oldu ama sanki zaman hiç geçmiyor sanki dün öğrendim gebe olduğumu mide bultantım falan yok şuanlık bazen hamile olduğumu unutuyorum 😂🤰
zynpdr sulnat 5+3 olduk . İnşallah sağlıkla kucaklarımıza alabiliriz . Sadece beta takibi yaptım . Sağlıklı artınca 2 şubat a randevu aldım . 🥰🌸 sabırla bekliyorum . Bende bazen unutuyorum hamile olduğumu.
_1453 Bende 11 haftalık ama cok kusma var ya acaba normal mı bıde cok uyku yapıyor halsızlık gerginlik oglum var bıde bu 2 ncı onda boyle kotu olmadım
Meliss- bende çok erken öğrendim ya🥹 ve zaman durdu geçmiyor 4+3 daha susamımm çok heyecanlıyım dediğiniz gibi bazen unutuyorum hamile olduğumu inşallah sağlıkla kucağımıza alırız ♥️
elifboyraz 7+5 den selamlar Aşırı grip oldum 1 haftadır çok kötüyüm Beslenme desen sıfır hiç birmşey yemiyorum tel öğün o da akşam Şu an bebek beslenmeden etkileniyor mu acaba
mercanoguncbebe elifboyraz bende 9 10 haftalıkken hiçbir şey yiyemiyordum sadece çorba ve meyve ile beslendim 3 aya kadar anneden beslenmiyor diyorlar 🌸
merve_tp 9+4’teyim bende. Öğrendiğimde 6+3’teydim. Sanki bana cabuk geçti :) ilk zamanlar bulantım halsizliğim çoktu. 11 şubatta bebeğimi görmeye gidicez fetal dna yaptırıcam çok heyecanlıyız.