sudenurrrrr kizlar ben 4 aylık hamileyim ve sürekli canım sucuk istedigi icin yiyip durdum??? yememem gerekiyomus cok kötü hissediyorum nolucak simdi
aysegulmustafa sudenurrrrr hiç bir şey olmaz 31 haftalık hamileyim canım istedikçe iyice pişirip yiyorum
mrryym sudenurrrrr valla ben salam çiğköfte sucuk hepsinden de yedim ve yiyorum😅 Bişey olmaz ya allahın izniyle
Ipek0z sudenurrrrr afiyet olsun yaaa ne olacak hiçbir şey olmaz, kasap sucuğu olmasına dikkat et yeter katkı maddesi olmasın içinde
beyzakzlrmk Es07 ben ıkı gun olmassa ucuncu gun mutlaka yıyorum tost yapıyorum da ondan sordum ıkı hamılelıgımde de yedım bundada yıyorum bı zararnı gormedım cok şukur tabı aldıgımız yere kalıtesıne dıkkat etmek lazım
bilgis sudenurrrrr 🤣🤣ben ilk hamileliğimde bir koca tava yedim hiç de bir şey olmadı yeni öğrendim yenmemesi gerektiğini bunda da yedim bence canımız ne istiyorsa yenilir
masalvepoyrazinnesi sudenurrrrr iki hamileligimdede tükettim aşırıya kacmicak şekilde bisey olmaz Allahım izniyle
koyuncu94 masalvepoyrazinnesi kız ben Afyonluyum ne demek yenmemesi gerekiyor 😂 birşey olmaz Allahın izniyle yedim yani hep dndnd