nurnur9506 kızlar selam 2. ye hamileyim oğlum olacak ilk oglumun adı uras ege diger oğlusa da ‘Utku Kağan’ düşündük ama kararsızım sizce nasıl kağan isminde okeyim ama utku isminde kararsız kaldım düşüncelerinizi merak ettim ❤️
Baloglus nurnur9506 Kağan ismini çok seviyorum ama Utku çok hoş gelmiyor bana. Utku Kağan da çok olmamış sanki.
Sinerjik nurnur9506 Allah izin verirse ben de Kaan/Kağan düşünüyorum nedense önüne bir isim de koymak zorundaymisim gibi hissediyorum çünkü soyadimiz cokk kısa dhsj Emir e sıcak bakıyoruz. Utku hic düşünmemiştim zaman geçtikçe benimsenebilir bir isim ama 💙
3bebekliannee nurnur9506 Kaan Efe nasıl normalde Kağan mı oluyor Kaan mı yoksa ikisi farklı isimler mi
annebaliii Sinerjik ıkı yaşında dunya tatlısı bı emırım var asırı yaramaz ve kıpır kıpır bı çocuk bılın ıstedım tüm emırler asırı hareketlı oluyo😄😄😄
Sinerjik annebaliii yaa masallah kipir kipir demek 🥹🥹 allah ömür versin yerim onu 🥹🥹 bakalım öyle düşündük ama tabiki kısmet 🤍
esranur6 @"nurnur9506 ilk gebeliğim bu erkek olsaydı Ahmet Asil koymayı düşünüyordum ama cinsiyetimiz kız:) Sanadaaa Asil Kağan’ı bi düşün derim 🥰