Esramerym hayirlisiyla kucagimiza alalim ins sezeryandn birz korkuyorum ama mecbur napalim hayirlisi Allahtan heycanim cok
Esen50 Esramerym ben de korkuyorum ama doğurmayı daha çok istiyorum inan artık nefes alamıyorum. Doktora dedim ki bugün sezeryana alayım seni desen tamam derim dedim😅😅
Papatya05_ Esramerym bi benim doktorum vermedi 38 haftalara yaa herkese bakıyorum sezaryen tarihini 38. Hafta içinde almışlar benimki 39 larda dedi 😂😂😂😂