ignur Cok kan kaybettim hgb 7 Kan takviyesi istiyorum ama devlet şehir hastaneleri yapiyor mu kizlar ? Bilen varsa yonlendirebilir mi
cylnboran04 ignur bende ilk doğumumda kan kayebttim bana sonra başka birinin kanını taktılar sonra toparlana bildim
Kudret63 ignur merhabalar öncesi kaçtı benimde 9 üstü kan takviyesi olmam lazımmış ama ben istemiyorum çünkü riski de var kafayı yemek üzereyim
ignur Kudret63 riskli ama alerji vs olursa hemen cikarirlar zaten, takviye cok onemli, lutfen yaptirinn
Kudret63 revsnnnn alerjiden tut mikrop kapmaya kadar çok şey olabilir kuzenim anestezi uzmanı öyle demişti bana
Papatya05_ ignur kan sulandırıcı kullandıysan hamilelikte iğne artı hap ondan da olabilir canım allahım yardımcımız olsun ecopirin 150 mg kullanıyordum 35. Haftada bıraktık ona rağmen aralarda şeker ölçüyorum kan baya akışkan onunda etkisi olabilir mi acaba
bsrelif ignur Devlette doğum olduysa zaten ona göre kan takviyesi vs yapıyorlar kontrole gittiniz mi doktorlar ne dedi