goncalina Ben de 36+6 haftadayım, ikinci oğlum olacak inşallah 🙏🏻 ilk göz nurumun ismi Aras 😍 ikinci için de Altay düşündük 😍 Hem abis ile çok uyumlu, hem de anlamı ve enerjisi çok güzel bir isim ve çok da yaygın değil. Yani en azından ben etrafımda hiç rastlamadım. O yüzden Altay diyeceğim be 😊