cansuvet Moderasyon bebek doğdu butonu kesinlikle 30 hafta bitimine çekilmeli kaç tane burda görüyorum 31-32-33 herkes takır takıt doğuruyor napıcaz bebeği iptal mi edicez. Ben de erken doğum yapıcam kolestazdan ötürü napıcam silecek miyim bebeği 34 bitmeden gelirse? Buna bir el atılmalı
Almirolie cansuvet Daha fazla/bilgilerimi düzenle kısmından tahmini doğum tarihinizi güncelleyebilirsiniz annemiz. Mutlu forumlar. 💜
Minikmercimekk cansuvet 40 hafta oldum ben. 0 gün kaldı yazıyor. Ama bebek doğdu butonu göremiyorum. Nerede var acep
semahayall cansuvet kız Allah seni güldürdün 🤣 ama haklısın valla. Bende ilk çocuğumu 33+5 te doğurdum , 44 gün var yazıyordu , hayır iptal de edemedik çocuğu napayım 🤣
cansuvet semahayall şimdi 2 günle iptal mi oldu çok saçma 😂 neyse beni dinleyene kadar geçecek herhalde haftam ahahahha