Kızlar dün sabah ağrıyla adet oldum iki ped dolmadı bile değiştirmek için değiştirdim resmen bugün de ikinci günü sabah bir damla gelmiş sadece sabahtan beri de gelen giden yok böyle durum yaşayan var mı yani çok kanaması olan bir değilim normalde de ama en azından 3-4 gün sürerdi geçen ay doktora gittiğimde sordum adet kanmama az diye ki bu regl dönemi kadar hiç az olmamıştı normal demişti. Bu durumu yaşayan var mı?