Kızlar dış gebelik sonrası Hsg istendi ama korkuyorum daha önce aranızda çektirip örnek veriyorum tüpü kapalı olan ve anestezi almadığı için zorlu süreç geçiren var mı devlet hastanesinde anestezi ile yapmıyorlar özellerde fiyat anlamında çok uçuklar