Semanur_71 Kizlar elimde normal fizyolojik de var hani kizim da kullaniyorum buyuk o 33 aylik ama siringa ne burnuu acitabilir yenidogam donemimde sanki gecen bunlari gordum alsam mi ki
Semanur_71 Semanur_71 kullanan var mi yoksa buyuk serum ile sirginga ile cekip brz damlatmak fazlasini cekmek yeteri olur mu ki
papatyakokulugece Semanur_71 ben fis fis kullanıyorum sprey şeklinde üstünde balık resmi var bunlarla aynı zaten çektirmek için de Nexus burun aspiratörü aldım elektrikli olumlu yorumlar vardı bakalım
hep_acemi_anne Semanur_71 yenidoğan döneminde serum kullandım, serumdan siringayla çekip iki burun deligine az CC ile birden veriyorum akıyordu, sonrada aspiratörle alıyordum içindekini, başta korkutucu geliyo ama zarar vermiyor bebeğe
Semanur_71 hep_acemi_anne 1,5 ml falan mi cekiyordun analdim Yeni dogan icj. Yapilir mi cesaret edemem diye dusunsum nefes alamiyrlar ya hele ki agzilarindan bilmyorlar almayi
hep_acemi_anne Semanur_71 burnunu her gün temizlerseniz rahat emer bide. Sanirim o kadar çekiyordum evet
-Papatya33 Bn normal serum alıp enjektörle 1 ml ya da 2 ml veriyordum her iki burna. Bunlardan kullanmamistim