kizimm 36+3 te sancılarım durmadığı için acil sezeryana alındım. İkinci doğumumdu. Solunum sıkıntısı olduğı için küvöze alınıp entübe edilmiş. Böyle durumlar yaşayanlar, çok moralim bozuldu 😔
Havin49_ kizimm Benimkide 31 haftalık doğdu bi bebeğim entübrydi 2 gün entübeydi ondan sonra makinaya bağlandı şuan da solunum desteği alıyor
elifff243_ Allah şifa versin , size bağışlasın inşallah bol bol dua edin prematüre bebekler çok güçlü oluyorlar sizin bebeğinizde sağlıkla oradan çıkar inşallah ❤️