nurbaharyilmaz 7+1 kese içi boş ama kese 1 hafta geriden geliyormuş böyle olup sonradan kese içi görünen kalp atışı duyan var mı
Nznesn nurbaharyilmaz yok kanamam olmadı beta değeri düzenli yükseliyordu ama bebeği göremiyorlardı ilginç bi şekilde