eed21 rumeysakulg Muhakkak doktora görünmelisiniz. Acile gidin. Yerleşme kanaması dedikleri de olabilir ama önemli mi önemsiz mi ancak doktor bilir
elisa32 Mutlaka doktorunuza danışın. Benim 6. haftada kanamam olmustu az biseydi yine de doktoruma bildirdim. Düşük başlangıcı olduğunu söyleyip hastanede 1 günlük yatış verdi. Gerekli tedavi uygulandı