ecekt Kızlar 37+5 haftalıgız. Bugün sümüksü akıntı gibi bi şeyim oldu ama kırmızı veya pembe degildi. Sarımsı yeşilimsi bi renk gibiydi. Normal akıntı gibi asla değil. Doğum nişanı mı acaba? Böyle olan var mı aranızda?
ssaayz ecekt nişan sümüksü bir yapıda geliyor ama rengi kişiden kişiye değişiyor mu bilmiyorum bende kahverengi bir renkte gelmişti 40+3 haftalıktım ve akabinde sancılarım başlayıp aynı gün doğum yapmıştım.
ssaayz ecekt siz mutlaka doktorunuza bir haber verin. Doğuma yaklaşmışsınız bu gibi şeyleri ötelemeyin