Kızlar merhaba kızlar yüreğim sııızlarrr 😂😂
Şimdi size bişi dicemmm 11. haftada doktor cinsiyete kordon var ama kız gibi dedi sonra bir hafta sonra kontrole gel bakayıkm dedi o zaman fa bayaaa uğraşıp kordon var şöle böle ama yine kıza benziyor dedi. Neyse bugün ben randevuma gittim başka bir doktora çünkü tatmin olmadım konuşmasından doktorun. Bu doktor da 15+3 üz erkek bebek dedi. Yani sağlıklı olsun da bırdaki herkes de erkek dedi hiç kız diyen olmadı. 3 hafta sonra bşdaha gidicem bakalım ne dicek doktor. Bu zaman da cinsiyet netleşmiştir sanırım değişmez demi ya ♥️🥹🥹