kayagamzee hilalaselll4 ertesi gün yaptığım da farklı bir markaydı ama onda da hayalet çizgi vardı Genelde aynı marka ile 2 gün sonra tekrar yapın diyolar ama bilemedim
1Sevgiiii hilalaselll4 evet testim kargoda teslim alır almaz yapacağım. Dr kan dedi 14. Gün ama idrarda emin olmadan koşa koşa gitmek istemiyorum açıkcası
hilalaselll4 orsa canım iki yıldır bekliyorsanız neden denemedin o testleri yumurtlama zamanını öğrenmiş olurdun
1Sevgiiii hilalaselll4 belim çok ağrıyor adet ağrıları var ama şiddetli değil böyle hafif hafif her an adet olacakmışım gibi. Çok istiyorum inşallah olur. Bu arada duphaston da kullanıyorum
1Sevgiiii hilalaselll4 3 yıl olacak bir defa kimyasal oldu herşey nor al hiç bir sorun yok. Benim 1 oğlum var bu 2. Olsun istiyorum ama nasip olmadı bir türlü
nunusunbloguu Kızlar ben sabah ilk idrarla yaptım bugün çatlatma iğnesinin 13.günü böyle çıktı iğnenin etkisi geçmiş midir sizce ilk defa böyle çıktı ve iğne etkisidir diye sevinemiyorumm🥹