Emferr 4ay önce doğum yaptım ama daha süt parasıni alamadım aradım 170i sistemde gözüküyor ama hastaneye gidip onaylatman lazım dediler tabi bu dediğim 3ay önce demişlerdi bende gidemedim acaba şimdi gitsem geçerli midir