Zulfiye06 bugün bende gittim Esengül hoca cok iyi ama asistan kız var bitane resmen kovucaktı olumsuz konuştu sonra Esengül Hoca ya yönlendirdi o da nst rahim inceliği fln baktı 2 haftaya yine çağırdı 34 haftalıgim su an Berke hocayı bana da dedi. İkisine de gidebiliriz yani 40+3 e kadar FLN bekleriz dedi .