cicekbahcesi_ ben 11 sene once kızımı 35 haftalik suyumun gelmesiyle apar topar doguma alındım suni sancı verdiler cok zorlu gecti bmm icin…bebegimii sadece dogum anında 2 3 saniye görebildim daha da göremedim yavrumu..Yoğun bakima aldilar ciğerlerinde sorun vardı 10 gun boyunca antibiyotikle tedavi ettiler mama ve anne sütüyle beslendi. Taburcu edildikten snra doktor cok tembihledi ayri oda da duracak senin disinda kimse temas etmemeli bırakın öpmeyi vs hic kkmse yanına yaklaşmıcak aksi durumda mikrop kapıp sil baştan aynı seyleri yaşarsınz gelisimi durur vs dediler gözümüzden sakindik..cok sukur öğünler geri de kaldi suan gayet sağlıklı 11 yasina girdi:) sende lutfen tavrinda net ol bebeğinin herkesten önemlidir