elifalbas_3 ben de ikinciye hamileyim, kızım 5 yaşında bunuda sağlık ocağında 703 ten sonra beta yaptırmadım yükseliş var diye, Dr um da cumaya çağırdı inşallah gıtmısken hem kese hem kalp atışı olur 🤲🏻😊 5+6 program hesapladığında iki gün daha zor bekleyeceğim meraktan