13+0 günümdeyim 12 hafta başında akıntılarım başlamıştı sonuna doğru iyice arttı şeffaf beyaz bazen çok açık sarı akıntım oluyor idrar tahlili ve idrar kültürü verdim idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı ilaç kullandım ama kültür de herhangi bi sorun çıkmadı neden oluyor bu akıntılar yaşayan var mı ?