Kızlar selam
Haftamda doktora gittiğimde keseyi gördü bir hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi.Dün dinlemek için gittiğimde iki bebek var tek yumurta ikizleri aynı kesedeler dedi ve hemen riskli bir gebelik diye anlatmaya başladı . Biri 7+0 biri 7+1 . Tek yumurta ikizlerine hamile anneler tecrübelerinizi anlatır mısınız ? 