ozoz_ Kızlar selam, hafta sezeryanla bebeğim alınacak. 2.600 kilo falan, küveze alınır mı acaba? Bebek 1 1.5 hafta geri dedi dr.
zulemaa ozoz_ kilosu gayet normal ciğerleri gelişmiş olursa alınmaz bebeğin kuvöze alinması tamamen gelişimi ile alakali inşallah alınmaz
aframoms13 ozoz_ 37 hafta 2600 doğurdum küveze girmedi. Ama bu bebekle alakalı 40.haftada küveze giren bebek de var
aybike2212 ozoz_ ilk kızımı 37+6 da 2760gram ile doğmuştu hatta ödem gidince 2500 e düşmüştü doktorumuz ne olur ne olmaz küveze girebilir bilginiz olsun demişti ama çok şükür girmemişti inşallah görmez iyi düşün iyi olsun