Allah’a şükürler bı tane kızım var 7 yaşında şükür sebebim…
Ama ikinci çocuğu istedikten sonra hayatımız çok değişti iki sefer dış gebelik yaşadım bı tanesi iğne ile bı tanesinde hastanede olmasam doktor kurtulamazdn dedi iç kanama geçerdm ki hastane de iken iç kanamam başladı ve muayne den ameliyata gitmem arasında 15 dk bile yoktu sol tüpümu kaybettim sonrasında onlarca tahliller testler filmler ve sonuç sebepsiz interlite ve sonrasnda hamile kaloyrm ama kimyasal oluyor bu ayda acı şekilde kimyasal olduğunu ogrendm asla isyan etmiyrm şükrediyorum ama insanlar anlamiyo o yuzdn kimseye anlatmiyrm kimyasal gebeliklerden kurtulup nasıl sağlıklı gebelik elde edebilirm yada bunu yaşayan ve sağlıklı gebelik elde eden var mi