37+3 üm pazartesi gününe sezeryan için gün aldık fakat bugün kontrolde düzenli sancılarım çıktı doktorumda açıklığına bir bakalım bebek çok aşağıda dedi. Açıklık için muayene etti açıklığım yok şimdilik ama muayene sonrası hafif hafif lekelenmem var şimdilerde ise bel ağrım başladı bel ağrısı hep olduğu için ayırt edemiyorum doktoruma yazdım ama dönüş yapmadı daha muayene sonrası lekelenme normal mi