Busranur_mnts gokcehasanbulat test hangi marka 1 2 gün daha test yapın koyulaşma olursa kan verin isterseniz
gokcehasanbulat Busranur_mnts nimo erken gebelik testi. Fotoğraf eklicektim aslında ama beceremedim ya
besim96 Ben de reglime 3 gün kala yapmıştım regl günüme kadar her gün bi tane yaparak koyulaşmayı takip etmiştim. O sıra fırsat bulamadığımdan hemen gidemedim regl gecikmemin 3.günü kan vermiştim
eliz_eliz gokcehasanbulat benim de ilk testim sizinki gibi beyaz çizgiydi 2 ci test aldım silik çıktı üçüncü aldım net çıktı 🙂☺️
Busranur_mnts gokcehasanbulat çizgi pembe değil canım pozitif diyemem daha net olacak mı diye 2 gün bekle öyle yap istersen
buketdeniz19 gokcehasanbulat beyaz çizgi var o gebelik mi bilmiyorum canım benim silik kırmızı çizgiydi
gokcehasanbulat eliz_eliz 3 testi kaç gün arayla yaptınız acaba :) kaç gün sonra yapsam netleşir varsa tabi
eliz_eliz gokcehasanbulat 1 ciyi öğlen yaptım baktım beyaz çizgi var dedim belki bozuk tur 2 ci testi aldım akşam yaptım çok silik çıktı kaç dakaya 3çü sabah ilk idrarla yaptım net çıktı 🙂