medisinbebisi Bu haftaya kadar toplamda 6 kg aldım, siz bu haftaya kadar kaç kg aldınız. 168 boyum 69 kg oldum🥲 son 3 kg 3 haftada aldığım için çevremde ani bi telki görmeye başladım hızlı mı ilerliyorum cidden
Gzde_defne medisinbebisi çok hızlı ilerliyorsun canm.12.haftadan sonra her hafta 1kg alan biri olarak 35 haftalığım toplamda 20 kg aldım çatladım 😀 tek avantajım 48 kg ile hamile kalmamdı boyumda 163 :) kilo verilir de malesef çatlak çok kötü 😞
orhismommmmmm medisinbebisi bende aynı boyum 168 55 le hamile kaldım Suan 69 kiloyum ekmeği kestim artık hep ekmekten oldu bunlar
busraaaaaaaaass medisinbebisi Ben ilk kızımda 60 kilo ile hamile kaldım 4 aylıkken 65 kiloydum sonrasında bir aldım bir verdim derken 37 haftada doğurdum 68 kg ile doğuma girdim . Şuan hamileyim 12 haftalık hiç kilo almadım kızımda ilk aydan başlamıştım kilo alımına son aylarda durdu sizin cinsiyet ney acaba
medisinbebisi Gzde_defne çatlaktan bende korkuyorum sürekli yağlıyorum kendimi ama son zamanlardan korktum şimdiden
medisinbebisi orhismommmmmm kacıncı haftandasın, ya ben hamilelik öncesinde bile ekmek yemezdim ama bu ay ekmek arası tereyağ yapıp yapıp yedim resmen🥲🥲🥲
orhismommmmmm medisinbebisi yeminle bende öyle ya bi yandan kilo çok yakıştı ama daha 20. Haftadayız 20 haftaya kendımi düşünemıyorum
medisinbebisi busraaaaaaaaass benim de kızım olacak nasipse. 14.haftaya kadar ben de kilo almamıştım 6 kiloyu bu son 6 haftada aldım.
busraaaaaaaaass medisinbebisi Benimde 5 kiloyu hemen almıştım sonrasında durdu bebek büyüdü ben kilo verdim son aylarda 3 kilo aldım biraz ekmeği felan azaltırsan suyu atırsan bence doğum kilosu gidiyor sana kalan 2 3 kilo oluyor asıl hatamız süt olsun diye sürekli birşeyler yedirmeleri işte o kilo gitmiyor 😂
orhismommmmmm medisinbebisi ekmeği azaltıyorum yarınden itibaren ay mal gibi bir iki ekmek yemeğe basladım
medisinbebisi orhismommmmmm ben bugün başladım dikkat etmeye. Su da pek içmiyorum ben günde 2-3 bardak anca. Artık en azından 2 lt tamamlamaya çalışacağım🥹
Fizikcifizik orhismommmmmm mercimekten nohuttan kekler yapip yeyin cok tok tutar. Birde yulafı sütle pişirip özellikle sut diyorum cok doyurucudur uzerine sevdiğiniz meyveler ve tarçın ekmek gibi gelir size. Hem iyi bir besindir.
medisinbebisi busraaaaaaaaass Bi doğuralım da emzirme sonraya kalsın😂😂doğumdan sonra çok kg kalmasın yeter 😂😂
orhismommmmmm Fizikcifizik ay çok teşekur ederim Suan yulaf süt muz bal karışımı yıyorum bu dedıklerınızı denicem 💕❤️
Fizikcifizik orhismommmmmm yulafı sütü karıştırıp pişirin cok daha guzel olur. Mesela 3 yemek kaşığı yulaf bir bardak süt tencereye koy isit yumuşasın cok tok tutuyor. Afiyet olsun bebise yarasın