Arkadaşlar adetime 12 gün var bu gün peçetede hafif pembe ve koyu kahve rengi karışık lekelenme oldu yerleşme kanaması olabilirmi?ayrıca ara ara ateş basması ve üşümegi giriyor sık idrara çıkıyorum ve sag kasıkta çok hafif batma hissi var bu belirtiler yerleşme olabilirmi diye düşünüyorum.